Dostawa i montaż mebli biurowych dla I i II Inspektoratu ZUS we Wrocławiu oraz Inspektoratu ZUS w Trzebnicy.


Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Zamawiający: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział we Wrocławiu
  • Województwo: dolnośląskie
  • Adres: 50-930 Wrocław, ul. Pretficza
  • Telefon/fax: tel. 713 606 000 , fax. 713 606 497
  • Data zamieszczenia: 2018-04-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPowrót na stronę głównąPobierz ofertę w pliku pdf

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział we Wrocławiu
    ul. Pretficza 11
    50-930 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 606 000, fax. 713 606 497
    REGON: 1775600260
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż mebli biurowych dla I i II Inspektoratu ZUS we Wrocławiu oraz Inspektoratu ZUS w Trzebnicy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych do jednostek terenowych Oddziału ZUS we Wrocławiu obejmująca m.in.: transport, rozładunek, wniesienie, ustawienie oraz wypoziomowanie dostarczonych mebli w miejsca (pomieszczenia biurowe) wskazane przez Zamawiającego. Na życzenie Zamawiającego dostarczone meble mogą również zostać skręcone ze sobą bokami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania zobowiązany jest do wniesienia - przed upływem terminu składania ofert – wadium w wysokości 4.800,00 zł (słownie: cztery tysiące osiemset złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) formularz ofertowy; b) pełnomocnictwo; c) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców występujących wspólnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Podobne przetargi

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPowrót na stronę głównąPobierz ofertę w pliku pdf